26 Ağustos 2012 Pazar

Kılıçdaroğlu: O kampta kimleri eğitiyorsunuz?

AFYONKARAHİSAR - CHP Lideri Kemal Kılıçdaroğlu, CHP'li milletvekillerinin girişine izin verilmeyen Hatay'daki kampa ilişkin, “O kampta kimleri eğitiyorsunuz siz? O kampta Müslüman kanı dökülsün diye adam mı yetiştiriyorsunuz siz? dedi. 

Kılıçdaroğlu, Afyonkarahisar'ın Emirdağ ilçesini ziyaret etti. Burada esnafla bir süre sohbet eden Kılıçdaroğlu, parti otobüsü üzerinden de toplanan kalabalığa hitap etti.

Türkiye'nin geldiği noktanın iyi olmadığını, ülkede bir iktidar boşluğunun olduğunu söyleyen Kılıçdaroğlu, Efendim neymiş, 'istihbarat için dışarıdan istihbarat gelsin, ben öyle terörü engelleyeceğim'. Sen kendi özgür iradenle, kendi bağımsız gücünle, kendi istihbaratını yaratmıyorsan, elin kayığına binersen, seni selamete götürmezler, elin kayığına binmeyeceksin" dedi. 

Suriye'de binlerce Müslüman’ın birbirini öldürdüğünü belirten Kılıçdaroğlu, sözü CHP’li milletvekillerinin girişine izin verilmeyen Hatay’da Suriyeli mültecilerin kaldığı belirtilen kampa getirerek, kampta kimlerin eğitildiğini sordu. Kılıçdaroğlu şunları söyledi:

"Silahı kim veriyor? Dün milletvekillerimiz bir kampı ziyaret etmek istediler. Türkiye Cumhuriyeti toprağından söz ediyorum ben. Milletvekillerimize diyorlar ki: Siz bu kampa giremezsiniz. Niye giremiyoruz? Orası ABD üssü mü? Bir milletvekiline 'Siz bu kampa giremezseniz' dediğiniz andan itibaren o kampta gayri meşru işler var demektir…Şimdi ben milletvekillerimi gönderiyorum, 'Vatandaş kaygı içinde ajanlar cirit atıyor, casuslar cirit atıyor, gidin bir bakın' diyorum. Hükümet yasak getirmiş, 'bu kampa giremezsiniz' diye. Niye giremiyoruz? Şimdi ben cevap bekliyorum. O kampta ne var? O kampta kimleri eğitiyorsunuz siz? O kampta Müslüman kanı dökülsün diye adam mı yetiştiriyorsunuz siz? Batının egemen güçleri sizin sırtınızı sıvazlıyor. Ne zamandan beri ulusal Kurtuluş Savaşı'mızı veren bir ülkenin yönetimi kalkıp da batının egemen güçlerinin Ortadoğu'daki taşeronluğunu yapıyor.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder