25 Ağustos 2012 Cumartesi

Fethullahçı imamdan kız çocuklarına cinsel istismar

MERSİN - Şırnak'ta Fethullahçı M.D adındaki imamın, kuran kurslarına gelen kız çocuklarına cinsel istismarda bulunduğu bildirildi. Olay, 11 yaşından 18 yaşına kadar imamın tecavüzüne maruz kalan H. adlı genç kadının Akdeniz Belediyesi'ne bağlı İştar Kadın Merkezi'ne başvurmasıyla ortaya çıktı.

Dicle Haber Ajansı'ndan Ferhat Aslan'ın haberine göre, Şırnak'ta M.D adlı kuran kursu imamı yaklaşık 30 kız çocuğuna tehdit ve şantaj yoluyla cinsel istismarda bulundu. Mağdurlardan H. adlı genç kadın Akdeniz Belediyesi'ne bağlı İştar Kadın Meclisi'ne başvurarak psikolojik ve hukuki yardım talebinde bulundu.

2004-2011 yılları arasında imamın tecavüzüne maruz kalan ve şu anda Mersin'de kalan H. psikolog ve sosyolog gözetiminde DİHA'ya demeç verdi. 

30 KIZ ÇOCUĞUNA CİNSEL İSTİSMARDA BULUNMUŞ

2004 yılında 11 yaşında iken gittiği kuran kursunda imamın muska yapacağım diyerek kendisini bir eve götürdüğünü ve burada tecavüze uğradığını söyleyen genç kadın "kaçmak istedim izin vermedi. Beni tehdit etti. 'sana muska yapar hayatını mahvederim' dedi. Yine 2006 yılında tekrar tecavüzüne maruz kaldım. Artık 2006 yılından 2011 yılına kadar benimle evlenme vaadinde bulunarak hep tecavüz etti. Benim dışımda birçok kız arkadaşıma da bu yöntemle taciz ve tecavüz etmişti. Biz kimseyle derdimizi paylaşamıyorduk. Hem o bizi tehdit ediyordu hem de ailemizden korkuyorduk. Fethullahçı olan imam 30 kız çocuğuna tacizde bulunmuş ama kimisi ailesinden kimisi de adı çıkacağından korkuyor. Bana da diğer arkadaşlarıma da 'sizi kendime alacağım, eşimi boşayacağım' vaadinde bulunuyordu" diye konuştu.

"Bazı arkadaşlarım intihara kalkıştı ben de aylarca hastanede tedavi gördüm" diyen genç kadın imamın cezalandırılmasını istedi. 

YETKİLİLER HAREKETE GEÇSİN

Mağdur H.'nin kurumlarına başvurduğunu ve yardım talebinde bulunduğunu söyleyen İştar Kadın Danışma Merkezi Sosyologu Menice Ürün ise, yetkililerin bir an önce harekete geçmesi ve gerekli soruşturmanın yapılmasını istedi. Ailelere de bu tür olayların üstünü kapatmamaları ve dikkatli olmaları çağrısında bulundu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder