20 Ağustos 2012 Pazartesi

Tehdit edilen Mezarcı'dan suç duyurusu

Malatya - Politik ve mezhepsel kimliği nedeniyle tehdit edilip Malatya'yı terk etmesi istenen ESP üyesi Celal Mezarcı, savcılığa suç duyurusunda bulundu, "kendisinin ve ailesinin can güvenliği sağlanması"nı istedi.

Evinin önündeki arabasının üzerine "Alevi'ye ölüm" yazılmasının ardından dün gece de evinin önüne tehdit mektubu bırakılan Ezilenlerin Sosyalist Partisi (ESP) üyesi Celal Mezarcı, Malatya Doğanşehir Savcılığı'na suç duyurusunda bulundu.

Dün gece Bağlarbaşı Mahallesi'ndeki evinin önüne tehdit mektubu bırakıldığını ve 0 416 214 82 52 numaralı telefondan aranarak "Bahçe kapısına mektup bıraktım, o mektubu alabilir misin?" denildiğini aktaran Mezarcı, suç duyurusunda şu görüşlere yer verdi: "Bu kişileri tanımıyorum kim oldukları hakkında bilgim olmayıp hiç kimseyle de herhangi bir husumetim yoktur. Tehdit mektubu ekte sunulmuş olup, can güvenliğimin sağlanması ve olası herhangi bir olayda mahsul değilim. Benim ve ailemin can güvenliğinin sağlanmasını istiyorum."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder